joi, 5 mai 2011

Totul are un inceput........

            Toata aceasta "nebunie" a inceput in data de 1 octombrie 2007 cand ne-am trezit in curtea facultatii unde eram studenti in anul I, urmand patru ani grei de scoala, dar in acelasi timp si frumosi; poate cei mai frumosi de pana acum.
            Anul I a fost cel mai greu, dar din anul II am inceput sa cunoastem profesorii mai bine, au aparut unele materii mai frumoase si nu in ultimul rand l-am cunoscut pe domnul profesor Alexa Vasile,un om deosebit dar si un bun profesionist, fara sa ne dam seama ce urma sa se intample....
            In anul III pe langa domnul Alexa l-am cunoscut si pe domnul profesor Ratiu Sorin care preda una dintre materiile noastre preferate, fiind un om cu un mare caracter si la fel, un bun profesionist. Anul IV a debutat cu unele vizite la Timisoara la Facultatea de Mecanica, unde unele dintre multele noastre idei au inceput sa prinda un contur bine determinat, dar mai exista un obstacol: acordul profesorilor coordonatori de licienta.
            Dupa cateva "negocieri" sa spunem asa, acest acord a venit mai repede decat ne-am asteptat, doar am ales ca profesori coordonatori pe domnul Ratiu si Alexa care au crezut in ceea ce urma sa face noi...





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu